Post by opinomdatic on Mar 16, 2022 23:20:50 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Learn Japanese ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Learn Japanese IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder for økning av mynter ▞▞▞
▞▞▞ Learn Japanese 2022 version ▞▞▞
Starter med
Kan ha vært en flott app, men den fungerer. Og jeg har nettopp lastet den ned. Noen ord vil heller ikke spille, og noen har veldig lave lyder, selv om volumet mitt allerede er maks.
Appen kaster all informasjon til deg på en gang, og du kan ikke ta quizer for bestemte områder. Trenger flere detaljer.
verdt nedlastingen. veldig nøye utformet.
Absolutt nyttig. Så mange forskjellige kategorier å lære av og superfine små quizer for å teste den lærte informasjonen fra kategorien. Det eneste problemet er at jeg føler at det varsler meg hvert 15. minutt når jeg ikke er i appen.
Det hjelper, og mine japanske venner sier jeg gjør det bra også
Veldig opplysende og lett å lære.
Veldig bra app jeg vil anbefale til folk som ønsker å lære japansk
Det er goog og lett å bruke
Daniel M
Det er greit
Var på utkikk etter et lynkurs mens jeg er i Japan. Dette er mer å lære det selv.
Denne appen er veldig enkel å bruke. Og det er lett å forstå.
Den permanente spam som ber om å bli vurdert til 5* er mer enn irriterende. Ville ha vurdert det høyere ellers
Denne appen er kjempebra! men det er litt forvirrende 4/5 vil anbefale!
flott app. Jeg liker hvordan den sender varsler til hjemmet ditt om japanske setninger som du kan øve på. Appen trenger imidlertid en innebygd ordbok
Learn Japanese آموزش idsf
Veldig praktisk og nyttig.
Learn Japanese 교육 esu
Bra app, men ... こにちわ............ nesten 100 % sikker på at det er こにちは
Jeg fant at noe tekst i hiragana er feil, for eksempel at det er [yasui] i kanji men [yasumi] i hiragana.
Flott app for nybegynnere som er interessert i å lære japansk
Har akkurat begynt å bruke det så langt er det bra
Beste noensinne!!
Flertallet av ordene ville ikke virke eller mer mindre kom det ingen lyd fra telefonen min når jeg klikket på dem
Ord er for små, vanskelige å lese/lære
Ekkel app
Learn Japanese חינוך pca
fin måte å lære det grunnleggende på
<a href=""></a>
Annonsene dukker opp hvert 10. sekund..😕selv om appen er flott👍Det hadde vært bedre om det hadde delt seg i moduler... Lett å lære
Denne appen er en veldig god app for å lære japansk jeg virkelig elsker jeg lærte mye japansk fra den arigato ^^
veldig enkelt & forståelig uttale.
Learn Japanese Onderwijs nxxp
Learn Japanese Education ezb
Enkel å bruke og er som en japansk til engelsk lommebok. Det er veldig hyggelig å ha Kanji for hver setning synlig for de som meg som prøver å lære å lese og skrive i Kanji.
Bra apk
den har mye informasjon, men den er kjedelig.
Takk, jeg lærer på japansk
Ganske bra
Det første du lærer er hva produkter wish har å tilby 😒
Dårlig ikke lastet ned
hver gang jeg avslutter appen, dukker det opp et vindu som ber meg om å rangere, ganske irriterende!👎