Post by opinomdatic on Mar 16, 2022 23:23:51 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sky Gamblers: Storm Raiders ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sky Gamblers: Storm Raiders IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ øge oplevelsen ▞▞▞
▞▞▞ Sky Gamblers: Storm Raiders 2022 version ▞▞▞
Spillet går ned KONSTANT
Jeg kan godt lide det, men der skal mangle en ting mere... tanks, tilføj aa tanks for at gøre det realistisk
Virkelig sjovt at spille og fantastisk grafik. Kontroller er ok. Foretrækker justerbar gas fremfor de 3 hastigheder. Multi-player er også sjovt
Kan ikke få lyden til at komme ordentligt igennem. Spillet ser sødt ud, men kan ikke spilles uden korrekt lyd.
Jeg kan ikke downloade! Hvad er problemet her, hvorfor jeg ikke kan downloade spillets data ??
Jeg kan ikke gå op og ned
Jeg spiller også dette spil på iphone, men det kan ikke overføre data, så jeg er nødt til at genstarte og spille igen, og det er dårligt, og i min telefon får jeg dette spil gratis fra ugens app
Flylandinger er stop for en skilling. Fly bør rulle til standsning, i det mindste på landbaserede landingsbaner. Også når du flyver jetfly tæt på jorden med hele 550 til 600 mph, ser det ud og føles som om, at du kører 300 mph i en propjager. Andet end det. Simpelthen eyecandy. Fejlfrit detaljerede teksturer og lyd. Godt arbejde indtil videre til udvikleren. Bare lad være med at opdatere dette potentielle mesterværk.
Endnu et godt spil ødelagt af iap. Jeg har set mange spillere, der har købt stærkere fly, have fordele i forhold til spillere, der ikke gjorde det i multiplayer-tilstand
Den er god, jeg kan lide den. Jeg foreslår, at du fikser grafikken endnu bedre, og kontrollen, og prisen for at købe fly var for dyr, vær venlig at rette. tak skal du have
Jeg købte hvert eneste fly, og alle kort-missioner tilføjer flere fly gratis, og appen bliver ved med at gå ned og tilføjer bedre autopilot og også øl, vi Pons
P40'en skal ikke have pistoler på næsen, der skal være 2 pistoler på hver vinge.
Det holder styr på mig, vær venlig at rette op
Gyroskop skal nulstilles 2x i løbet af 1 spil, der ikke kan spilles.
Vil ikke down load og nu kan ikke få penge tilbage
Spillet er SOOOOOOOOOL, men prøv en million gange og controk Don virker for mig. På lg g pad 7
Jeg købte dette spil, og download begynder simpelthen ikke, det fryser ved 0%, og når jeg prøver at gøre noget, går det ned. Jeg fik ikke en eneste chance for at teste spillet
Refunder venligst, fordi den ikke downloades. Prøvet 4 gange.
Sky Gamblers: Storm Raiders არკადული gtz
<a href=""></a>
AIR SUPREMACY-SPILLET KØRER IKKE PÅ NYERE ANDROID 9 MED VISSE ENHEDER, FUNKTEDE FØR OPDATERING TIL SYSTEMET, MEN NU VIL SAMSUNG GALAXY A70 ikke
Det er ok
Jeg ville ønske, at de tilføjede under bombefly som b-17 eller b-29 eller bare nogle af de større bombefly
Fantastisk spil, sjovt og dræber tiden.
Godt spil
Rise of glory var bedre, jeg kunne godt lide at bruge selve telefonen til at styre flyet
Sky Gamblers: Storm Raiders Arkádové sjoc
Det var ikke, hvad jeg forventede...jeg vil gerne have en refusion
Sandsynligvis det bedste mobilspil, men jeg har lige installeret det på min nye telefon efter ikke at have spillet i flere måneder, og ingen af kontrollerne ser ud til at virke. Accelerometer-kontroller reagerer ikke, joystick-kontroller virker ikke. Jeg har den essentielle telefon, og accelerometeret fungerer perfekt med andre apps, så det må være spillets fejl.
Tilføj venligst korrekt support til shield-tv'et. Jeg kan ikke spille kampagnetilstand, der er ingen måde at vælge "Start" for at starte kampagnen. Ret dette for 5 stjerner
Sky Gamblers: Storm Raiders Arkády xbos
Dyrt
Spild ikke dine penge. Dårligt spil.
Tilbagebetaling venligst
Det er okay.
Efter at have downloadet det, fortsætter indlæsningslinjen, som indlæser resten af spillet, ikke. Ret venligst!
I hos sky gamblers er AWESOME fortsæt det gode arbejde
Det har ingen kontrol, de forsvinder bare vil have mine penge tilbage.... Hej jeg har modtaget din e-mail, .tak for svar ok de problemer jeg har med dit spil "storm riders" er som jeg beskrev det: tutorials har ingen kontrol på alt ingenting, nul nada på skærmen, hvis jeg forsøgte at gå til en anden mission, går spillet ned, slukker skærmen og tænder, og da der ikke er nogen kontrol, kan jeg ikke foretage nogen manøvre, men det værste er skærmen, der slukker og tænder .godt fyrens hvis du ikke kan ordne det, jeg vil have mine penge tilbage tak
Sjovt spil. Har brugt mange timer på at spille det. Håber på flere spilopdateringer.
Sky Gamblers: Storm Raiders Žaid. automat. bbh
Lyt venligst ... alle data var væk, men indkøbene til min højhastigheds-android til det på dette spil, se venligst på dette. Jeg er også smart, så find ud af det 😩
Kan jeg refundere pls
Næste spil du laver, gør det nemmere, så folk kan nyde det, og tilføj bedre fly
JEG KAN IKKE FÅ REFUSION ELLER DOWNLOAD APPEN! RETS VENLIGST
Jeg installerer det allerede igen, men strækker mig stadig! Hvad en jerk! Jeg vil have mine penge tilbage!
Et af de bedste jagerfly-spil, jeg nogensinde har spillet