Post by opinomdatic on Mar 16, 2022 23:51:19 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ This War of Mine ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ This War of Mine IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauksia resurssien lisäämiseksi ▞▞▞
▞▞▞ This War of Mine 2022 version ▞▞▞
This War of Mine Simulator beg
Kaatuu käynnistyksen yhteydessä. Google ei hyvitä sovellusta. Kehittäjät eivät vastaa sähköposteihin. Ostaja varokaa
En osaa laittaa ruokaa enkä käyttää lääkintätarvikkeita. Peli käskee minun sitoa haavan, mutta en voi. Lisäksi on liian helppoa tunkeutua vahingossa oven läpi. Haluaisin pystyä kävelemään ovelle ja sitten tekemään valinnan sen sijaan, että klikkaisin ovea ja ryntään automaattisesti sisään.
Erittäin tasapainoinen ja harkittu peli Papers Pleasen hengessä, tämä peli pakottaa vaikeisiin valintoihin ja muistuttaa, että häviämättä jättäminen voi olla yhtä tärkeää kuin voittaminen.
Hieno juoni, upea taustatarina, se vain käy tylsäksi samoihin paikkoihin kerta toisensa jälkeen.
Rakastan TÄTÄ PELIÄ TOSI PALJON, MUTTA VOIKO LISÄÄ LISÄÄ UUSIA HAHJOITA MAHTAVALLA TAUSTATARINALLA & PYYDYN PYYDÄN, KEHITTÄJÄT LISÄÄVÄT LISÄÄ UUSIA PAIKKOJA 😁😁😆😆😆😅😅😅🙏🙏🙏.
This War of Mine Simulyatorlar giot
Korjaa ongelma...käynnistämällä puhelimesi uudelleen ennen pelaamista vain kerran....seuraava skenaario kiitos....hyvä peli
Käytän Android 6.0.1 -käyttöjärjestelmää NVIDIA SHIELD TABLETTILLA ja muistikortti on yhdistetty laitteeseen, jotta sovelluksiani voidaan ajaa kortilta, mikä antaa enemmän tilaa. Mutta miksi peli kaatuu noin 10 tai 15 minuutin välein? (onnettomuus = tabletin nollaus)
Minulla oli tämä musta näyttö ongelma, kun aloitin pelin. Pystyn silti hyppäämään etulogojen läpi, mutta en voinut aloittaa pelin pelaamista "mustan näytön" vuoksi.
Rakastan sitä kaikkea pelistä, tarinoista, tavoista pelata hahmoja tulevaisuutta varten ja tarinan sotajutuilla on hieno tarina kerrottavana pelaajille, jotka pelaavat tätä. Pidän myös näiden pelien jatko-osista, pienet ja isä
Se on hyvä peli.. mutta lukemattomia palautetta siitä, että näyttö on avattu mustaksi, on jätetty huomiotta & en saanut mitään vastausta...Toivottavasti teillä meni siellä hyvin... Pls tutkia asiaa
Peli on mahtava, mutta edistymisen poistaminen jatkuu, kun peli kaatuu ja käynnistyy uudelleen viiden sekunnin välein. En edes pääse kaikkialle kartalla. Maksoi 4,99 mistä?
Erittäin hyvä
Ihmisen jotkut päätökset ovat moraalisesti vääriä.
This War of Mine Penyelakuan kbb
MITEN OPETAN ISÄN LAPSTA!!!
Ei esittelyä kuinka pelata. Kuvakkeet liian pienet ymmärrettäväksi. Melkein pystysuora oppimiskäyrä saa ihmiset masentumaan, mutta siihen mennessä olet jo antanut rahaa pelin tekijälle. Johdanto siitä, mitä tehdä, pitäisi aloittaa peli. Siksi tämä ankara arvostelu. Lisäksi se, että päivitys lisää vielä enemmän IAP:tä niiden pelien luetteloon, jotka ovat tämän takia huonoja. Rahan ryöstö. Lisää laajennus erilliseksi peliksi ja lisää ohjeet tämän pelin pelaamiseen, jotta se saa parempia arvosteluja.
Tekstikäyttöliittymä muuttuu lukukelvottomaksi suurimman osan ajasta, mikä teki siitä toistamiskelvottoman. Ole hyvä ja korjaa
Erittäin pettynyt mustaan näyttöön sen jälkeen, kun se on "latautunut" Joka kerta kun se tapahtuu, minun on poistettava se ja asennettava uudelleen, jotta se voi toimia. Toivon, että voitte korjata ongelman, koska en kestä sitä enää
Peli ei käynnisty minulle. Saan vain mustan näytön, eivätkä kaikki vianetsintämenetelmät auta. Minulla on Galaxy Note9
Peli itsessään on hyvä, mutta painatus on niin pieni, että en voi lukea, mitä hahmot haluavat korteiltaan. Pelaan 9,7 tuuman tabletilla korkealla resoluutiolla.
Yritin lukemattomia kertoja saada tämä sovellus asennettavaksi, mutta se ei toiminut, ainakin sain hyvityksen.
Peli on naurettavan vaikea. Pelimoottori ei edes salli oikeaa määrää raaka-aineita, jotta voiton saavuttaminen olisi mahdollista. Olen haastamisen puolella. Tämä on vain tyhmää.
mahtava peli, sain sen myyntiin ja se oli ehdottomasti sen arvoista. paljon erilaista tekemistä pelissä. lopulta voitti pelin päivänä 27. se ei ollut helppoa.
Tämä peli on hämmästyttävä ja kiitän sinua siitä, että teit siitä erittäin kauniin ajattelupelin. Toivot aina, että voit voittaa, mutta älä koskaan tee LOL:n arvoista Pelin ostaminen imee sinut sisään ja pureskelee sinut ..Mutta jostain syystä et koskaan halua poistaa jatkat vain pelaamista...Sanoen tähän mennessä paras lukituspeli....!!
Nautinnollinen peli, mutta toisin kuin PC-versiossa, tässä et voi tehdä omaa karttaa, etkä myöskään voi valita tai luoda hahmoja ja aloittaa omaa peliä. Se tarvitsee sitä.
Rakastan peliä, kun se toimii! Se kaatuu aina, kun pelaan sitä, olen kyllästynyt siihen
Olen pelannut tätä peliä jonkin aikaa, ja peli on niin hyvä ja intensiivinen. Arvostan myös inhimillisyyttäsi ps. Olisi parempi, jos tiimisi lisää kirkkautta, tuskin näen mitä olen tekemässä.
Pelikelvoton. Kun lähestymme uutta vuotta tässä marraskuun lopulla, kaikkien vitsailujen jälkeen siitä, kuinka rokote löydettiin nopeammin kuin tarvitsi puolalaisen pelinkehitysstudion 11-bit studiolta päivittääkseen ainoan pelinsä, joka osoittautui olla menestys, mutta emme ole vielä saaneet päivitystä, joka tekisi pelistä pelattavan Android-laitteilla. Älä osta tai asenna, ennen kuin niiden mukana tulee päivitys. Googlen pitäisi luultavasti poistaa tämä peli siihen asti.
Näen jatkuvasti mustan näytön käynnistyksen yhteydessä. Ääni kuuluu edelleen, ja jos painan ulos ja takaisin sisään sekunnin murto-osan ajan, näen näytön ennen kuin se muuttuu taas mustaksi. Älä lataa ennen kuin virhe on korjattu.
Peli on hauska, mutta kaatuu muutaman minuutin välein.
Rakastan peliä, mutta se potkaisee minut ulos. Minuutin tai kahden välein puhelimeni lukittuu, ja minun on avattava sen lukitus ja jatkettava peliä. Korjaa se, sillä se tuhoaa kokemuksen! Muuten kaikki toimii erittäin hyvin ja pelin juoni ja suunnittelu ovat erinomaisia.
This War of Mine Mô phỏng dht
Pelissäni on virhe, jossa iskralla pelaamisen alussa ja lopettamisen jälkeen peli jäätyy palaamaan otsikkonäyttöön. Jos tätä ongelmaa ei voi korjata, pyydän hyvitystä tästä game.updatesta: Olen ehkä korjannut sen.
Rakastan todella tätä peliä, ja se on ylivoimainen kokemus. Ainoa ongelmani on hiipiminen, koska se on vaikeaa joidenkin säätimien kanssa. tämä voi kuitenkin olla käyttäjän virhe, ja voin hyväksyä sen. kehittäjät ovat tehneet uskomatonta työtä tämän pelin kanssa. todellisuudessa tämä ei ole peli, se on erittäin hämmästyttävä kokemus.
Lingory - Ucz się koreańskiego Edukacja qupl
This War of Mine Симулације pdw